Proiectarea unei pagini de bun venit: Top 3 exemple și cele mai bune practici

Nu este dificil să creezi o pagină de bun venit grozavă. Cu toate acestea, este nevoie de ceva efort și muncă.

Designerii trebuie să învețe cum să creeze o pagină de bun venit care să ofere utilizatorilor ceea ce au nevoie la prima vedere. Prima impresie a unui utilizator este crucială în timpul integrării. Acesta este momentul în care noii utilizatori vor decide dacă vă puteți respecta promisiunile sau să plecați. Site-ul/aplicația dvs. va fi un succes dacă le satisface așteptările. Dacă nu, vor părăsi site-ul dvs. Acest articol va discuta cele mai bune exemple și cele mai bune practici pentru optimizarea designului paginii de bun venit pentru a crește rata de conversie.

Cuprins

  • Ce este o pagină de bun venit?
  • Cum să faci o pagină de bun venit care să aibă succes?
  • Cele mai bune practici pentru o pagină de bun venit
  • Ce este o pagină de bun venit?

O pagină de bun venit, prin definiție, este o pagină sau un set de pagini care se suprapune pe pagina principală a aplicației sau a site-ului web. Este adesea folosit pentru a prezenta utilizatori noi, pentru a le spune despre aplicație sau site și pentru a le solicita să ia măsuri.

Un design excelent al paginii de întâmpinare vă va permite să direcționați utilizatorul către mesajul pe care doriți să-l transmiteți și, de asemenea, să oferiți o scurtă prezentare a produsului dumneavoastră. Trebuie să faci din aceasta prima impresie. Puteți petrece mai mult timp vânzând produsul sau serviciul dvs. dacă un utilizator face clic pe site-ul sau aplicația dvs. Este important să faceți un pitch pentru prima dată, deoarece poate fi greu să vă răzgândiți oamenii odată ce și-au format o impresie.
Cum să faci o pagină de bun venit care să aibă succes?

Cum poți crea o pagină de bun venit de succes și grozavă? Care sunt elementele unei pagini grozave de bun venit?

Acestea sunt elementele cheie pe care trebuie să le includeți în pagina de bun venit.

Folosiți titluri clare și atrăgătoare. Titlul principal al paginii este ceea ce un vizitator vede primul. Ar trebui să fie concis și clar. Titlurile clare vor atrage utilizatorii să exploreze mai mult.

Sunt multe culori. Vizitatorii sunt atrași de culori și vor fi atrași de pagini cu culori diferite, dar complementare.

Fotografii utile. O poză a companiei sau a produsului dvs. valorează cât o mie de cuvinte. Asigurați-vă că aveți unul pe pagina de bun venit. Imaginile vorbesc mult despre calitatea site-ului dvs./companii.

Informații clare și concise. O pagină de bun venit care este eficientă și informativă ar trebui să rezuma compania/site-ul dvs. web în câteva propoziții.

Asigurați-vă că utilizați un îndemn puternic la acțiune. Un îndemn la acțiune este un buton, o frază sau un text evidențiat care îi solicită vizitatorului să ia o acțiune. Îndemnurile la acțiune sunt, în general, expresii precum „Începeți”, „Obțineți versiunea de încercare gratuită!” sau „Descarcă acum”.

Acestea sunt primele trei exemple de pagini de bun venit care vă vor ajuta să vă îmbunătățiți și să vă optimizați designul.

SurveyMonkey

Pagina de bun venit a SurveyMonkey conține informații simple și concise. Include, de asemenea, exemple de instrumentul SurveyMonkey în acțiune. Au un titlu care explică exact despre ce este vorba SurveyMonkey. Se numește „Un lider global în software pentru sondaje”. Se răspunde la 20 de milioane de întrebări în fiecare zi. Acest CTA/explicator de produs este scurt și la obiect. Îi ajută pe vizitatori să înțeleagă rapid ce face SurveyMonkey și cine sunt aceștia.

Somersby

Pagina de întâmpinare a lui Somersby prezintă o varietate de culori complementare. Este mai vizual decât unul scris simplu. Simplul „Cidru preferat”, care este sloganul de bun venit, este proeminent, dar adevărata impresie este făcută de manipularea foto uimitoare care prezintă produsul lor într-un mod atrăgător. Linia de produse a companiei este reflectată în pagina de bun venit. Creează curiozitate și intriga, ceea ce încurajează noii vizitatori să exploreze site-ul.

Zenefits

Această pagină de bun venit de la Zenefits își propune să vă informeze despre Zenefits și să vă arate cum să o utilizați pentru a vă îmbunătăți munca. Are un titlu pozitiv care te va motiva să acționezi. Un CTA mare, informativ, vă va ghida ce să faceți în continuare. Imaginile nu sunt în contrast unele cu altele, dar au imagini colorate și informații clare care creează o atmosferă prietenoasă.

XXX1.Link

Aceasta pagina cu videoclipuri isi propune sa arate tuturor sa le satisfaca curiozitatile tuturor adultilor. Titlurile cu caracter erotic si pozitive te va surprinde si motiva sa fii cel mai fericit barbat sau in unele cazuri femeie. Imaginile clare si senzuale te vor face sa intri foarte des pe aceste pagini. Multi vizitatori vin direct pe xxx1.link dar multi altii vin cautand pe google cuvinte cheie cum ar fi Filme Porno. Ce spui despre acest proiect indraznet?

Luca Vercellio

Pagina de bun venit pentru Luca Vercellio nu pare prea complicată. Conține doar un mesaj simplu și o notă personală: „Bună ziua, mă numesc Luca”. Pagina lui Luca este diferită de celelalte. Mesajul de bun venit ocupă cea mai mare parte a paginii. Zona de întâmpinare are efecte subtile de lumină și o paletă palidă de alb. Pagina este curată și simplă, dar este o pagină de bun venit bine concepută, care oferă toate informațiile de care are nevoie utilizatorul, fără a-i distrage atenția. De asemenea, îi îndrumă să verifice lucrările lor anterioare și să-i contacteze.
Cele mai bune practici pentru o pagină de bun venit

Deși paginile de bun venit sunt în multe stiluri, există câteva puncte cheie pe care ar trebui să le țineți cont pentru a vă asigura o pagină de succes care atrage vizitatori pe site-ul dvs. Acestea sunt practicile de top pentru crearea paginilor de întâmpinare orientate spre conversii.

Asigurați-vă că scrieți un titlu clar.

Deși este grozav să aveți oameni care vă vizitează pagina de întâmpinare, știm că vizitatorii iau decizii într-o fracțiune de secundă dacă doresc mai multe informații despre marca, produsul sau site-ul dvs. Asigurați-vă că vă faceți timp pentru a crea titluri care să vă transmită mesajul într-un timp scurt. Asigurați-vă că titlurile dvs. sunt clare și concise.

Alege cuvinte impresionante

Vă puteți asigura că vizitatorii primesc un mesaj clar și puternic utilizând cuvinte izbitoare. Pentru a vă prezenta marca sau produsul, utilizați cuvinte precum „de încredere în toată lumea” și „cel mai folosit”. Dar nu abuzați de aceste cuvinte.

Îndemn la acțiune (CTA) clar și informativ.

Îndemnul dvs. la acțiune ar trebui să fie ceea ce doriți ca vizitatorii să facă. Ar trebui să fie clar vizibil, atractiv și în formă de nasture. De asemenea, este important să luați în considerare culoarea butoanelor CTA. Se potrivește cu schema de culori existentă, dar tot iese în evidență? Există două opțiuni pentru butoanele CTA: roșu sau verde. De asemenea, puteți utiliza expresii precum „Începeți”, „Obțineți versiunea de încercare gratuită!” sau „Da, te rog trimite-l acum!” în locul „Submit”. Pentru a atrage atenția vizitatorilor, este important să aveți un focus vizual puternic, precum și un îndemn la acțiune.

Fi unic

Copierea titlurilor de pe alte site-uri web și aplicații nu este o modalitate bună de a vă promova compania sau produsul. Arată-le vizitatorilor de ce ar trebui să te aleagă. Originalitatea nu numai că face marca dvs. personală, ci și atrage oamenii către punctele dvs. de vânzare unice. Trebuie să fii unic atunci când creezi o marcă sau un produs. Poți fi original și depăși concurența.

Potriviți mesajele dvs. cu argumentul de vânzare

Când creați o pagină de întâmpinare, este important să puneți următoarele întrebări: Mesajul paginii dvs. de întâmpinare se potrivește cu cel mai bun argument de vânzare? Este clar și concis? Este clar și concis? Îți ajută clienții să înțeleagă produsul sau serviciul tău? Puteți crea o pagină de întâmpinare care să funcționeze ca un vânzător virtual și să genereze clienți potențiali calificați în fiecare zi dacă răspundeți la toate aceste întrebări prin imagini, videoclipuri, text.

Creați un design îngrijit și curat

Un design îngrijit și curat va permite vizitatorilor dvs. să se concentreze asupra îndemnului dvs. la acțiune. Fonturile mai mari facilitează citirea și vă ajută să înțelegeți rapid conținutul site-ului sau al produsului dvs. De asemenea, ar trebui să luați în considerare punctele marcatoare pentru a facilita scanarea rapidă a vizitatorilor dvs., în loc să citească paragrafe lungi.

Concluzii

Această postare de blog este doar începutul optimizării paginii de bun venit. Este ușor pentru oameni să devină copleșiți și să piardă din vedere lucrurile importante. Este posibil ca aplicația sau site-ul dvs. să nu atragă utilizatori noi în modul în care v-ați așteptat. Aruncă o privire la ceea ce văd utilizatorii tăi când intră pe site-ul tău. Pagina ta de întâmpinare este primitoare, oferă îndrumare și îi îndreaptă în direcția corectă?

Dacă sunteți un designer începător, vă recomand să revizuiți aceste exemple de pagini de întâmpinare de înaltă calitate și să urmați cele mai bune practici, chiar și imperfect. Veți obține mai multă implicare din partea utilizatorilor dvs., iar aceștia vor vedea cât de dedicat și angajați sunteți față de succesul lor de îndată ce vor începe să vă folosească produsul.