Cum îmi pot îmbunătăți vizibilitatea pe Google?

Deși cu toții dorim rezultate SEO imediate, nu este posibil să ne poziționăm imediat pe Google. Poate dura 12 luni pentru ca strategiile integrate de optimizare a motoarelor de căutare să arate rezultate. Acest articol vă va ajuta să vă creșteți vizibilitatea pe Google.

Să recunoaștem, Google a crescut numărul de rezultate de pe prima pagină. Dacă sunteți pe pagina 2, vă puteți aștepta la zero vizibilitate.


Înregistrați-vă cu Google Search Console

Google Search Console este o suită de instrumente și rapoarte oferite de Google. Urmați acești pași pentru a începe să utilizați Google Search Console.

Conectați-vă la consola de căutare Google
Domeniul dvs. preferat
Erorile de accesare cu crawlere pot fi remediate

Google Search Console vă permite, de asemenea, să vedeți ce termeni de căutare folosesc oamenii pentru a găsi pagini de pe site-ul dvs. Acesta va afișa clicuri, afișări și cuvinte cheie. După cum discut în acest articol, limitările GSC înseamnă că aceasta nu este o listă completă.

Search Console este un instrument care poate fi folosit pentru a monitoriza, gestiona și îmbunătăți vizibilitatea dvs. în rezultatele căutării Google. Conectarea la Google Search Console vă va permite să vă gestionați sitemapurile și indexarea paginilor conectate. De asemenea, puteți determina ce Googlebot ar trebui să acceseze cu crawlere și să indexeze conținutul de pe site-ul dvs.


Trimiteți un sitemap optimizat

Conectați-vă la contul dvs. Google Search Console pentru a vă trimite harta site-ului.

Sitemaps

Puteți vedea o listă de sitemap-uri trimise dacă ați trimis-o deja.

Odată ce totul este în ordine, veți putea vizualiza informațiile sitemap-ului dvs. pe această pagină, în secțiunea „Sitemap-uri trimise”.
Erorile de accesare cu crawlere trebuie verificate

Puteți accesa Google Search Console din nou.

Crawling

Simbolul de avertizare de mai sus înseamnă că Google a întâmpinat cel puțin o problemă majoră de disponibilitate cu crawlere în ultima săptămână. Ar trebui să determinați dacă problema se repetă, deoarece a apărut recent. Examinați tabelul de răspunsuri pentru a determina cauza principală a problemei și dacă sunt necesare acțiuni.
Site-urile web prietenoase cu dispozitivele mobile sunt ușor de creat.

Site-ul dvs. web va fi optimizat pentru experiența mobilă dacă a fost creat sau actualizat în ultimii câțiva ani.

Înainte de a investi în a face site-ul dvs. prietenos pentru dispozitive mobile, asigurați-vă că evaluați mai întâi performanța site-ului dvs. în acest moment.

Apoi, accesați instrumentul de testare Google pentru dispozitive mobile. Introduceți adresa URL în caseta de căutare. Caseta de căutare va returna un răspuns de 60 de secunde. Vă va spune dacă site-ul dvs. este compatibil cu dispozitivele mobile.

Google oferă, de asemenea, o captură de ecran a paginii pe un dispozitiv mobil cu o listă care recomandă îmbunătățiri pentru a îmbunătăți experiența mobilă. Detaliile de încărcare a paginii pot fi vizualizate.

Google folosește viteza site-ului pentru a clasa site-urile din 2010.

Va trebui să faceți următoarele:

Reduceți solicitările HTTPS către site-ul dvs. utilizând numai scripturi esențiale. Imaginile ar trebui folosite numai atunci când sunt utile pentru înțelegerea conținutului dvs.
Asigurați-vă că dimensiunea fișierului dvs. de imagine nu depășește 256 kb. TinyPng vă poate ajuta să comprimați imaginile fără a sacrifica calitatea.

Analizatorul de viteză a paginii de la Google vă poate ajuta să determinați viteza paginii oricărui site web.
Pot fi identificate cuvinte cheie de înaltă performanță

Google Analytics a afișat toate cuvintele cheie organice înainte ca Google să introducă Căutarea securizată. Acestea sunt acum marcate ca (nefurnizate) sau (nesetate). Acest ghid va explica de ce au fost marcate ca „nefurnizate” sau „nesetate”.

Google a încercat să protejeze confidențialitatea utilizatorilor, așa că a încetat să le permită webmasterilor să vadă datele de recomandare a cuvintelor cheie.

Deși apreciez confidențialitatea, asta însemna că cuvintele cheie de înaltă performanță nu au putut fi identificate.

Cu toate acestea, există o cale de ieșire. Implica o prelucrare grea a datelor, șapte pași pentru a localiza cuvintele cheie care nu sunt furnizate și necesită șapte pași.

Puteți vedea din nou cuvintele cheie în Google Analytics pentru a vedea care cuvinte cheie generează trafic. De asemenea, puteți identifica paginile de destinație care necesită optimizare și puteți urmări conversiile organice ale cuvintelor cheie în Google Analytics.
Urmăriți clasamentul cuvintelor cheie

Urmărirea și monitorizarea clasamentului cuvintelor cheie este una dintre cele mai bune modalități de a vă crește vizibilitatea pe Google. Acesta este motivul pentru care mulți SEO folosesc Google Search Console. Am menționat deja limitările GSC atunci când vine vorba de urmărirea clasării cuvintelor cheie și a clasării cuvintelor cheie.

Keyword Hero are avantajul de a vă arăta poziția în Google Analytics pentru fiecare cuvânt cheie. Aceste date sunt mult mai precise decât cele de pe GSC. Prin identificarea cuvintelor cheie clasate între 11 și 15, puteți obține beneficiile câștigurilor rapide. Veți obține trafic și clicuri cu un ordin de mărime mai mari dacă pagina dvs. apare în primele rezultate ale căutării.

Backlinko raportează că o mutare în sus în Serps ar putea duce la o creștere cu 30,8% a clicurilor.


Google Analytics

Google Analytics vă permite să comparați rapid statisticile lunare de trafic.

Vizitați raportul de achiziție.

Intervalul de date poate fi setat în partea de sus a paginii. Faceți clic pe comparare cu perioada anterioară.

Ar trebui să vedeți săgeți verzi pentru toate altele decât rata de respingere.

După ce ați instalat Keyword Hero, veți putea identifica cuvântul cheie care se află în centrul fiecărei pagini de destinație și veți putea optimiza în consecință.


Concentrați plasarea cuvintelor cheie

Dacă nu înțelegeți cum să optimizați fiecare pagină pentru vizibilitate, este inutil să cunoașteți statisticile paginii dvs. Pentru a crește vizibilitatea, procedați în felul următor. Densitatea cuvintelor cheie nu este o valoare de clasare Google.

Adăugați cuvântul cheie focus la titlul paginii
Cuvânt cheie Focus adăugat la titlul H2
În fragment, includeți cuvântul cheie focus, text alternativ pentru imagini și adresa URL

Google poate determina tema principală a paginii dvs. web numai dacă acest lucru este făcut. Acest lucru se aplică blogurilor, precum și oricăror alte pagini de pe site-ul dvs.